Situatieschets. 

Wij zijn een kenniscentrum en faciliteren bij het uitwisselen van visies, kennis, ervaringen en verwachtingen. 

Verandering en dan vooral vernieuwing/innovatie zijn nu voor zowel de retailer als de dienstverlener/toeleverancier de belangrijkste zaken waar men zich mee bezighoudt. Als zorg en/of als uitdaging.

Een situatie waarbinnen wij en de zaak draaiend moeten houden en uitbreiden.
En wij moeten innoveren. Innoveren terwijl de resultaten van onze inspanningen op dit terrein onzeker zullen zijn. In termen van bijvoorbeeld klanttevredenheid en omzet.

Dat brengt ons in een moeilijke positie. 

Waarom dan dit congres.

Willen we ons oriënteren en de kennis verwerven en de discussie aangaan met collega's' dan zijn we aangewezen op inhoudelijk zeer breed georiënteerde evenementen, ontmoetingen.
Of de focus van die evenementen richt zich juist op een niche (medium of problematiek).

Dat is nuttig.

Maar voldeed niet aan onze behoefte aan een plek, waar de nu nog twee werelden van offline en online met elkaar het gesprek aangaan. En zij de ervaringen uitwisselen. Aan de ene kant de fullswing e-commerce onliners die nu hun communicatie uitbreiden naar de brikcs, winkels en ook bijvoorbeeld folder en magazine.
En aan de andere kant de retailers die vanuit die winkelsituatie naar webwinkel, mobiel en socialmedia gaan.

Daarom is de Retail CrossMedia Summit in het leven geroepen.

Met als uitgangspunt dat de kwaliteit van het programma bepalend is. 
En niets anders.

Die kwaliteit hopen ook met de tweede editie van het congres te kunnen handhaven.

U bent het die het beoordeelt.

Wij horen achteraf graag uw visie en aanbevelingen.

Herbert Haaij
SharkWise en CrossMedia Netwerk

CrossMedia Projecten:
Nationale Dag van de brievenbusreclame, Platform Interactieve Folder, Retail CrossMedia Summit, Leerstoel Customer Marketing/Contentmarketing, Masterclass Brievenbus College, incompany trainingen
 
 



Prinses Christinalaan 1 (Zuilen)
3554 JL Utrecht




 
T A G S :


retail, bedrijf,

regie, innovatie,

visie, cases,

toekomst, online,

offline,

print/digitaal,

mobiele toepassingen,

ROI, marketing,

binding, merkbouw,

actiemarketing,

merkeigenaren,

kanaalconflict,

winkelvloer,

e-commerce,

Facebook, Pinterest,

SecondScreen,

Scoupy, site,

online folders,

print folder, i-Pad,

directmail, RTV,

QRCode,Layar,

de site,

businessmodellen ook met social,

contentmanagement,

klantkennis, CRM,

Big Data,

nieuw onderzoek,

koopgedrag,
kassa-aanslagen,


afstemming channels.